Don't ever drop the soap!

Idag lyckades jag med något jag ALDRIG gjort innan, jag lyckades få tvålen att flyga över hela badrummet så att den slog i toa dörren:P Jag önskar bara att någon hade sett det!!

Idag är det min sista dag som tonåring! Det känns faktiskt sådär! Jag menar man har varit tonåring länge, och imorgon är jag inte det längre. Är man vuxen då?

Ska försöka ta vara på den här sista dagen som tonåring ordentligt och spela FM och dricka kaffe:P alltså som jag alltid gör :) Sen ska vi väl bära ut soffan och det ikväll. Eller jag ska inte bära men jag ska kolla på när Mamma och Pappa gör det. För vi har inget stort hus och ska alla få plats imorgon måste vardagsrums möblerna ut i garaget över helgen.

Nää nu måste jag dricka upp kaffet innan det kallnar!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir du vuxen på riktigt. Hihihiihihi njut! Ja, knogarna ser riktigt fina ut så det tog bra. Skönt!

2008-11-28 @ 12:45:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

du blir aldrig vuxen :P

2008-11-28 @ 13:53:12
Postat av: Anonym

WHAT? nej aldrig,vad har du gjort för att förtjäna detta? Ligger du med någon i styrelsen? ;-)

2008-11-28 @ 14:12:17
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Ema

Hahahaha heja tvålen :)

2008-11-30 @ 09:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0