Djupa Samtal!

Kvällen har gått fort förbi! Har haft en lång konversation på msn med Emli! Den blev ganska djup faktiskt och det handlade om hur man visar känslor och hur hopplöst det är att hitta en flickvän :) Sen som vanligt gled vi in på att starta eget! Så nu har vi bestämt oss. Om 5 år så ska vi starta en bokia affär i Eksjö, direkt efter jag har pluggat färdigt! Då ska jag jobba halvtid som lärare och halvtid i bokia affären :) Kommer bli jävligt bra de här :D

Emli och jag kom också fram till att vi inte ska köpa julklappar till varandra! Problemet är att jag redan har bestämt vad jag ska köpa till henne så hon får nog det ändå :P haha! Och Emli läser du det här så förväntar jag mig inget tillbaka!!!! Spara pengarna till min extrasäng ;)

Nu mina kära blogglovers så ska jag spela FM :D Är uppe i en speltid av 3 dagar och 3 timmar och 30 minuter nu ;)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

Nej FIDDE! INGA JULKLAPPAR! vi kom ju överens!! spara pengarna till bokiabutiken :D

2008-11-27 @ 11:10:27
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0