Det lackar mot jul!

Tog en sväng på byn innan och då fick jag se något stort! Resandet av julgranen i Anneberg. Närmare än jul i november kan man inte komma! Blev sådär nostalgisk idag när man började fundera på att det snart är jul, dom mörka julaftonskvällarna hemma hos både Farmor och Mormor.

Dagen efter min 20-års fest är det julskyltning i Nässjö tror jag. Jag måste vara så pass normal dagen efter så att jag kan gå på julskyltning för jag gillar verkligen julskyltningen :) 

Handav ringde innan och bjöd mig på Kaffe. Det var egentligen bara en ursäkt för att jag skulle komma och installera FM 09 på hans dator också! Man kan fylla 40 och ändå gilla dataspel;) Han sa också att han skulle försöka dyka upp på min födelsedag och käka lite :)

Nu ska jag spela FM och dricka kaffe! Sliten efter en jävligt seg natt till.....

på återhörande

fiddelino
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,överlevde men fan i helvete vad ont jag har! Sova lär inte vara att tänka på trots morfin och defonax :-( Men jag fick iaf komma hem och det var skönt.



Klart du ska gå på skyltningen,håller med dig. Så kul!

2008-11-18 @ 22:33:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0