Den där Jävla Calle Johansson!!

Jag har alltid hållt Calle Johansson som en av dom bästa, nej den bästa sportkommentatorn i Sverige! Men idag gjorde han mig besviken! Han var så Frölundagrön att det lös om honom! Homlqvist var så o så bra, Niskala var helt otrolig och kollektivet frölunda kommer gå långt och bla bla bla bla! Det var nästan pinsamt att höra honom efter ett tag.

Så om tex HV's spelare gjorde något bra, som tex att hämta upp 0-2 till 2-2 på sisådär 4 minuter! Det var ingen big deal som dom säger i Mcdonalds reklamen! Sen när Riku Hahl gjorde 2-3 så skrek han som om han precis hade blivit pappa eller ngt!

Nää skärpning herr Johansson!!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

DET GÅR ASBRA! 1. jag har inte ont längre

2. på ett par meters avstånd ser jag normal ut

3. det går sminka över

4. det är bara lite skorpa kvar, resten är rosa!



Hur mår du? :D

2008-11-27 @ 22:45:31
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Anonym

I know! Hade hockeyn på och hörde detsamma.



TACK snälla du för länken,uppskattar det. Har tittat på det och förfasats. Helt sinnessjuka ju precis som du skrev, stackars barn som fick stå där med plakaten. FY FAN.



Hur går det med ryggen? Har varit skönt att vila idag.

2008-11-27 @ 22:51:25
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja, det sa du. Sketabra!



Åh, ja. Det är klart, att det är väl ett framsteg åtminstone. Men ändå... :(

2008-11-28 @ 10:54:42
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0