Då har man varit lite nyttig!

Varit inne o tränat lite, jävlar så det kändes i ryggen men man känner ju sig lite nyttigare nu iaf! :) Funderar på om jag ska ta o sova lite i soffan innan man börjar bli lite onyttig igen, ikväll blir det Öl och Pizza tror jag med Emli och Snel-Ema! Förhoppningsvis dyker det inte upp någon Johan ikväll för gör det de så blir en viss person helt till sig och börjar kåt-stöna som vanligt :P

Träffade Moster i stan och hon bjöd på Lunch! Borde träna lite oftare samtidigt som hon är hos sjukgymnasten! :) Hon jobbar som fritidsledare och hon bjöd in oss till en ungdomsgård ikväll för att dricka varm oboy! Men bara om vi inte var för fulla! Jag menar för gratis oboy borde man ju kunna gå upprätt:P

Ni som skrev att ni inte ska klaga mer! Gör det!  Alla har olika problem och tycker saker är olika jobbiga. Klart att man måste få känna sig lite eländig när man mår dåligt! : )

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKÅL då,jag korkar upp vid 18-tiden jag ;-)

2008-11-07 @ 15:58:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

iiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeuuuuuuuooooooooopschschschsch



talibanen bombar Fidde för att han är dum

2008-11-07 @ 16:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0