Då har den här dagen gått med!

Har inte ens lämnat sängen idag! Lite skandalbetonat att inte kliva upp. Men det går fan inte, Ligger jag som jag gör nu så fungerar det måttligt att andas tex. Men så fort jag rör mig så hugger det till i ryggen! Jävla skit! Har det inte släppt efter helgen får jag ringa till Sjukhuset, så här kan jag inte ha det!

Pappa kom in och jag tittade på honom med mina hundögon och sa, jag är såååå sugen på kebab! Givetvis fick fiddelino kebab av fadern :) Kände att jag ville svulla till det lite idag, det har varit lite deppigt idag ändå. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan åka till sjukgymnasten iaf, så han kan hoppa lite på ryggen!

Tänkte hitta något bra på TV nu och försöka sova ungefär. Är så jäkla trött....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

Just nu har jag även en liten tävling där vi röstar fram den bästa julkalendern genom tiderna, lägg gärna din röst där :)

2008-11-20 @ 21:59:03
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

Just nu har jag även en liten tävling där vi röstar fram den bästa julkalendern genom tiderna, lägg gärna din röst där :)

2008-11-20 @ 21:59:08
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0