Bollen ligger hos dig Kossa!

Kom precis hem från vårt lilla party! Det var faktiskt över förväntan som vanligt! Kvällen började lite sisådär eftersom vi bara var tre personer! Men efter hand så ramlade det in fler o fler så till huvudrätten var vi faktiskt ett ganska tappert gäng på 6 personer! Ölen slank ner lite fortare än Soppan som Markus gjort men vafasen kul vare! :)

Vi kollade på youtube en hel del och jag skrattade som aldrig förr, Vissa av sällskapet kollade på mig som om jag var ngn slags utomjording eller något, men skitsamma jag hade kul iaf :D

Förresten, har ni hört Tekkla på P3! Om inte så rekommenderar jag att ni går in och lyssnar på det omedelbart! Det var något av det roligaste jag någonsin hört!

Smakade på någon slags tequila idag med som smakade skumtomte! Det var intressant och ganska gott :D

Problemet nu är att jag är inte så full att jag kan däcka och inte känna av min kära rygg, och jag är inte så nykter att jag vågar dra i mig Tradolan!  Tja, vi kan ju kalla det dagens I-landsproblem!

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förvisso men ibland behöver man en dos knark, lät som ni haft det sköj. YT kan man fördriva mkt tid med...

2008-11-02 @ 10:01:09
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0