Birgitta lives to fight another day!

Besiktningen är avklarad och eftersom dom slog vilt med den där hammaren så hittade dom lite rost på ett par balkar, och så måste bromsrören bytas med. Tydligen får jag inte ha kvar dragkroken heller. Men men, Birgitta får leva ett år till och det är det som räknas :D

Efter besiktningen så drog Mamma och jag till Farmor och Farfar för att fika loss lite :) Idag var det roligt att åka till dom för idag var dom inte så översenila som dom varit ett tag. Så det gick faktiskt att prata med dom utan att man var tvungen att förklara vem man var.  :)

Nu ska jag tända lite lampor för det är mörkt som i graven här, idag snackar vi höstväder!!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt att fika med dem och att de mådde bra. Nästa tisdag ligger jag inför kniven!

2008-11-11 @ 19:05:54
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0