Bandy Säsongen har börjat!

Ivan och jag startade vår bandysäsong idag, eller rättare sagt Ivan gjorde. Jag kollade ju på bandy redan i tisdags. Matchen vi gick på var ute på Råslätt i Jkpg mellan Jönköping/Vaggeryd och Västerstrands AIK från Karlstad!

Ivan och jag tippade lite i bilen innan vad det skulle bli, Ivan sa 0-14 och jag sa 0-11. Men fifan va fel vi fick! J/W kämpade som djur och det blev bara 1-4! Vilket är fulltgodkänt mot ett lag som VAIK. J/W har ett par riktigt skickliga spelare i tex Fillan, Hanna Nieminen osv!

Kan säga att Bandymammorna i Jönköping är snäppet galnare än dom i Nässjö och det betyder mycket! Dom är inte kloka!

Roligt citat från en bandy Mamma! " Ja den där gulingen rev ner en av våra så där kan du sitta GULING!" Jag tittade menande på Ivan och han var chockad över det rasistiska utspel dom gjorde :P haha.

Sen käkades det lite bandykorv med! Jäklar vad god den va! Det var ett hett samtalsämne faktiskt, mkt godare än i Nässjö! Så frågan är ju, blir det fler matcher där? Utan tvekan! :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

What? Du skojar, mkt ska man få höra...;-) Jag tror säkert att det är kanon bara man väl är där. Då kanske man skulle dra ut till betonggettot ngn gång och se på bandy då...

2008-11-15 @ 17:12:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: iváno

kul va? --'

2008-11-16 @ 02:31:45
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: iváno

1-4 blev det !

2008-11-16 @ 02:32:47
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: fillan

1-4 dumjävel!!! ändra! nu! hejhej, jak er en snel

2008-11-16 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0