Bandy i perfekta förhållanden!!!

Idag har vi varit på IFK's första match för säsongen! Det var riktigt roligt att åka till skogsvallen igen och känna att nu har säsongen börjat!! :) Tyvärr förlorade IFK mot äckliga AIK och Hanna "judas" Brusberg avgjorde för AIK. Så sent som förra året var hon IFK's bästa spelare.

Fick Sms av Fillan med, J/W förlorade med 14-0 mot Sandviken. Jag frågade om dom hade ngn målvakt:P

Sudd har skrämt upp mig ordentligt med. Skrev på msn och undrade om jag hört ngt från Snel-Ema som är i London för dom får inte tag i henne! Jag HATAR sånt. Det skrämmer mig sjukt mkt! Usch, fick värsta klumpen i magen.

Hoppas det inte är ngt.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Elli

Fidde,det är säkert inget men det är klart att man bli orolig. Förstår också att släkta blir orolig MEN man kan inte fundera sig fördärvat på saker,man måste få försöka också.



Godnatt.

2008-11-23 @ 01:25:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jossan

Statusen för emma där, sudd hade snackat med henne innan nu ifall du inte hade hört det!



VEM i Fredriksdal? -Stackars liten, som spelar där!

2008-11-23 @ 01:36:01
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Sudd

HAHAHAHAHAHA 14-0 xD



ja förlåt mig fiddelino, men man vet aldrig med emo! ;)

2008-11-23 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0