Bandy Bandy, Deee gillar jaaaag!

God morgon! Eller ja, jag vet inte om den är så god! Är så trött att jag ser dubbelt! Men jag måste dra mig ur sängen för idag ska jag, Ivan och eventuellt Martin kolla på Fillan's Allsvenska debut! Mitt favoritlag i Bandy är ju dock fortfarande IFK Nässjö men just idag ska jag nog hålla en extra tumme för Jönköping/Vaggeryd, fast mest en tumme för Fillan. Tro mig dom kommer behöva det för idag möter dom Västerstrands AIK!

Nu ska jag fika till det och kanske tom starta FM en stund! Mysit värre ;)

Tima: Det spelar ingen roll hur mkt du försöker och andra för den delen. Det biter inte på mig.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt, mitt bandyintresse är skralt. Jag såg FF mycket då jag bodde i Glasgow, de är ju därifrån och det var samma veva då jag bodde där.

2008-11-15 @ 10:52:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

you can't blame me for trying. Men jag tycker om dig ändå, så det så.

2008-11-15 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0