And like my dreams they fade and die!

Ligger med benen i högläge i sängen! Ända ställningen som ryggen verkar acceptera! Blä blir så trött. Klockan är 01:56 och jag hade gärna sovit nu istället för att ligga och kolla på en dokumentär om gestapo! Visst sådana dokumentärer är väldigt intressanta. Men inte just nu! Jag vill sova!

Sen har jag en grej som snurrar i huvudet! Jag är inte säker på om det är imorgon eller på Tisdag som jag ska till sjukgymnasten! har för mig att han inte kunde på min vanliga tid och att jag ska dit på Tisdag. Tror jag chansar på det faktiskt!

Sen ska jag dementera det jag skrev om J/W häromdagen. Dom förlorade inte med 1-5 utan bara med 1-4! Det var tydligen väldigt viktigt för fillan kallade mig för dumjävel och massa andra fula ord! Hon e hemsk!! :P

Sen vill jag tacka Snel-Ema för att hon är så snäll och stannar till vid Emirates när hon åker till London i veckan! Jag menar vad skulle jag göra utan henne? :) och vad skulle jag göra utan den fula bortatröjan hon ska köpa åt mig? :) Ingen offens mot Arsenal men vad tänkte dom när dom bestämde sig för att köra med Senapsgul?

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

hAHAHAHHAH det är säkert Ljungbergs fel, du vet "modelejonet" som sa sitt...

2008-11-17 @ 06:21:28
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0