Wash Out!

Hola!

Idag är det söndag och det är nu en vecka sedan jag slutade med min medicin för att som min läkare kallade det ha en (Wash out) för att min kropp ska tömmas på den medicinen jag har nu så jag kan börja ta den nya, och det känns nu. Har riktigt ont i mina fötter, känns som om jag går på nålar ungefär:/ Men jaja, det är ju "bara" tre veckor kvar tills jag får ta den nya medicinen.

Gick upp vid 10 idag för jag skulle åka o shoppa åt Martin. Men jag åkte till Jönköping i onödan för alla playstation är slut. Finns inte ett enda att få tag i  i hela Jönköping. Så det var bara att åka hem igen. Sen var jag inne i Nässjö och träffade Tugge och hans pappa o fixade med bilen lite. Sen drog jag hem och däckade i morsan säng. Har sovit alldeles för lite i helgen så det var riktigt gött att sova lite.

Förresten, jag ska börja läsa!!! :O Alla har pratat så mycket om Stieg Larssons böcker (särskilt jonna) så nu ska jag börja läsa hans böcker och se what all the fuzz is about;)

Sen fortsätter mitt presentproblem till min gode vän, Hittills har ett medlemskap i KDU kommit som förslag, Men han är nog medlem sedan födslen där så vi behöver ngt annat, och kom ihåg en Vattenflaska från Swedbank i Gnosjö står på spel!! Så skriv in era förslag;)

NU: KAFFEEEEE

Puss på Er!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

2 av målen skulle han nästan tagit du. och att dessutom spelarna säger att dom skulle bli mer tända om tellqvist skulle stått så säger det ju en del med!

2008-05-18 @ 20:56:59
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: Andreas

vadå "jag" åkte till jkpg? ;)

2008-05-19 @ 21:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0