Vem behöver sova?

Shit i natt blev det alldeles för få timmar, Så när morsan väckte mig för tredje gången idag på morgonen gav jag upp. Migränen dunkade som en hammare i huvudet så jag la ner mina försök att ta mig till Sjukgymnasten, ska dit imorgon istället.

Vi blir visst några fler i bilen till Öland, eller ja det verkar så. Suddovich med bihang:) Sången kommer att eka över glasriket :D Men jag har fixat en annan bil. Birgitta har defintivt sett sina bättre dagar så jag lånade en annan bil av Mammas moster.

Vårdstrejken är över! Hoppas bara att provtagningscentralen öppnar i Nässjö imorgon för jag MÅSTE ta blodprov tills jag ska få min nya medicin på Onsdag. Jag pallar inte åka till Eksjö när alla andra ärenden jag ska göra imorgon är i Nässjö. Det bli jobbigt bara liksom:P Så nu jävlar tycker ni synd om mig:P

Nu blir det TV och mer Kaffe, ska försöka sitta uppe o kolla på hockeyn ikväll:) Spännade även för att vara NHL:P

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emelie

ursäkta att jag tar upp ämnet willys. men hur sjutton fungerade era utbetalningar av semesterersättningen där? det känns som att Ica har nåt fuffens för sig :S..

2008-05-28 @ 20:14:51
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: ...

Tycka synd om dig :O.. Vi hade kunnat byta istället. du går i skolan o jag kör ärenden åt dig ;)..

2008-05-28 @ 21:04:51
Postat av: Emelie

Nja, jag vet inte. Men de är tydligen så att de dagar jag jobbade in förra året, får jag inte ut i pengar förän nästa år! bara för att jag ska kunna ta ut dem i semester under detta året. men jag kan ju inte ta nån semester eftersom jag bara är extra anställd :/ taskigt o hålla inne på mina pengar sådär länge! har aldrig varit me om att man gjort så nånannanstans..

2008-05-29 @ 08:57:53
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0