Världens bästa film!

Ja det är det faktiskt, Och den går på TV just nu. FORREST GUMP :) Har ingen aning om hur många gånger jag sett den, Men jag kan inte räkna det på mina fingrar o tår iaf. Kan nästan varenda replik:P

Life is a box of Choclates, you never know what you gonna get :)

Blev sent i natt, Jäkligt sent, Känner mig nästan bakfull idag fast jag inte druckit en droppe, blir att gå o lägga sig halvtidigt idag iaf. Halv 4 blir det inte inatt:P Satt och kollade på Sverige-Kanada igår kväll. Dom spelade som gudar emellanåt. Men Kanada var lite för bra, det gick helt enkelt inte. Men ikväll spöar vi Finnarna! Känner jag på mig :D

Har ett problem som ni gärna får hjälpa mig att lösa, ska köpa studentpresent till en väldigt god vän, Han är 18 snart 19 år, Datanörd och gillar fjällräven jackor:P Vad ska jag köpa till honom ? Bästa förslaget vinner en vattenflaska från Swedbank i Gnosjö!


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: vetarN!

köp ett medlemskap i kd åt honom, eller ett presentkort på kupan!

2008-05-17 @ 13:41:50
Postat av: Steeve

På måndag blir de mer kött åt folket ;)

2008-05-17 @ 19:34:01
Postat av: hockeyfrugan

ja, och då är det fan illa ;)

2008-05-18 @ 12:16:38
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: Jonni

Sahar ligger det till forsta boken av Stieg Larsson heter man (med prickar over aet som jag inte kan gora) som hatar kvinnor, andra heter flickan som lekte med elden och sista drottningen i ett slott av luftstrommar (gissar jag eftersom jag bara kan oversatta titeln fran franska). Men de tva forsta titlarna ar jag stensaker pa sa du kan ju kora uteslutningsmetoden. Det ar en triologi och de ska lasas i ordning :) trevlig lasstund utlovas!!Kram Kram

2008-05-18 @ 13:56:34
URL: http://ettarifrankrike.blogg.se/
Postat av: hockeyfrugan

så det är inte det dom presterar i landslaget som gills? utan hur dom varit under säsongen? det är stor skillnad på svenska elitserien och landslaget, och det såg vi igår! Tycker inte liv varit bra under hela turneringen och tellqvist gjorde ju faktiskt inte bort sig mot stora starka kanada.

2008-05-18 @ 18:51:22
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0