Valborg!!

Hey Hey Hey!!!

Jag hade faktiskt tänkt att blogga igår kväll, men en liten pinsam grej hände. Jag hittade inte min dator:P oh nej! Jag var inte full! Så det får bli nu istället! :)

Dagen började ganska tidigt för min del för jag skulle ÄNTLIGEN klippa mig:) och jag måste säga att det blev ganska bra, Svart o Lila I AM AN EMOKID;) Sen gled jag hem och försökte dra ihop lite folk till kvällen, utan fiddelino skulle det inte bli nått liksom, haha.

Efter ett par telefonsamtal bestämdes det att vi skulle grilla korv och tjöta osv! Slutade med att vi stekte korven, men men! Det var Jag, Jocke, Bobo, Albin, Martin, Macce och på slutet dök kaka och Jakob upp, så det var korvfest i dubbel bemärkelse!

Albin och jag åkte in till stan vid runt 16 för att hämta Jocke som hade slitit sig från Sibyllas bojor, Sen skulle vi handla lite grejer inför kävllen då, Vi bestämde oss för att handla på ICA! Mest för att jag visste att Emelie jobbade och ville se om hon va duktig! Vi hittade henne vid dricka avdelningen med armarna i kors:) Oj såg jobbigt ut Emelie:P

HÄR KOMMER NU ETT PERSONLIGT MEDDELANDE TILL EMELIE: MAN STÄNGER INTE SIN KASSA FÖR ATT GÅ PÅ RAST NÄR KÖERNA RINGLAR SIG ÄNDA BORT TILL CHARKEN :) På willys är det dödstraff för sånt;)

Det va ngn som tyckte vi skulle lägga ner stridsyxan? Men nääh, mkt roligare så här:P

Ja efter vi hade handlat drog vi till Martin som låg och sov, vilket inte är så ovanligt. Han kollade på en elva timmar lång beatles dokumentär så vi slog oss ner, kort efter blev vi sjukt hungriga så vi stekte runt 10 korvar och festade på.

Kvällen närmade sig och vi bestämde oss för att åka till Solberga för att kolla på Elden, Men vi var inte där länge för det regnade så in i helvete! Vart är det fina vädret dom skrev om i tidnningarna? Så vi åkte faktiskt till stan för att kolla på elden där. Men vi var för sent ute. Så vi åkte runt lite i Nässjö i sann forserumarraggar style:P Tillslut så kraschade vi brorsans fjortispartaj, Eller jah Bobo gjorde;P haha helt sjukt!!

Sen drog vi tillbaka till Anneberg för att steka resten av dom 45 korvarna:P Men lugn vi fick inte i oss alla, det var ett par kvar. Sen satt vi och tjötade tills klockan blev runt ett och vi pensionärer faktiskt gav upp och gick hem o la oss!

Så nu sitter jag här och tar det lugnt, Har precis skypat lite med Emma som tydligen kommer till Göteborg  den 17:e maj, Man blir ju sugen på att åka till gbg alltså.

Nu ska jag försöka hitta på något vettigt av min första Maj, ska jag Demonstrera? NEJ ska jag spela FM? JA!

Puss på Er!

Fiddelino!

Kommentarer
Postat av: Emelie

För det första så var det inte jag som stängde min kassa, det var någon annan vänlig själ. Och för det andra så var det faktiskt inte mitt fel att alla nässjöbor hade bestämt sig för att storhandla vid klockan 16.30 på valborgsmässoafton! så de så! Antagligen var det för att ingen ville handla på willys :P värsta gay o steka korvarna förresten!:P va?! kommer Emma till Gbg?!?!?! :O min ema?!

2008-05-01 @ 11:14:14
URL: http://thelander.blogg.se
Postat av: Emelie

okej, där gick jag väl lite för långt kanske :/ Nejdu jag får aldrig veta nånting :P hur länge ska hon va i gbg? Haha jösses, då lär det blir rubriker i tidningarna :"Bil körde av vägen utanför Göteborg, förare och passagerare slogs och sparkades i en fight om vilken matbutik som är bäst!

2008-05-01 @ 12:52:05
URL: http://thelander.blogg.se
Postat av: hockeyfrugan

haha, kan förstå det. det är ett bra tidsfördriv;)

2008-05-01 @ 23:16:06
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0