Sorrow

Idag kom jag på just HUR fattig jag är just nu, Förbannad försäkringskassan. Jag fick sjuklön den 25:e april. Men nu väntar jag på försäkringskassans pengar, och dom kommer nog inte dyka upp denna månaden. Det betyder att jag har ungefär 4000 kr att leva på tills den 25 JUNI det är jävligt lång tid dig.

Hade tänkt försöka åka till Göteborg nästa helg för att hälsa på Emma som kommer hem över helgen bara. Men dom planerna får jag nog skrota. Kommer inte att ha råd att ta mig till jobbet annars. Så läser du det här Emelie så vet du! Du får nog åka ensam :/ Sorry!

Dagen har varit väldigt lugn, började jobba vid elva idag SOVMORGON :D. Så jag och Dennis styrde ju upp Kolonialen idag fint de. Tyvärr får man ju gå o städa efter Äckelwikland. Det är såna som han som gör att man inte är jättestolt över att man är från Anneberg. Gled på ganska bra idag också. skönt att komma in i det lite, Ska dock stänga imorgon, blir lätt utan larmkod. Jag har på två månader lyckats glömma min larmkod som jag har haft i ett år. Hur bra gjort är det då? Får väl se om Securitas snubben mördar mig vid 21 imorgon.

Doktorn ringde idag precis när jag skulle börja jobba. Proverna var visst åt skogen igen, och jag blir inte förvånad för det känns i kroppen. Så nu blir det att åka till Jönköping på Måndag igen. Ska tydligen sluta med min gamla medicin. Hymira. Den fungerade så jäkla bra i början. Kändes som om man var frisk när man fick den. Men sista månaderna har den inte fungerat, Hymira är en biologisk medicin som är SVINDYR. En spruta kostar sisådär 25 000, och just nu har jag runt 6 i kylen hemma som jag måste slänga, det känns bra. Värsta är att fungerar inte den nya medicinen nu finns det ingen annan behandling. Då vet dom inte vad dom ska göra:( Och ärligt talat inte jag heller.

På lördag är det Almenäs dagen! Då ska Fiddelino vara Korvmeister utanför Willys! Vi säljer Korv och Dricka för 5kr!!!!! Gissa om alla äckligt giriga nässjöbor kommer hänga utanför och käka korv. Förra året var det visst för jäkligt så iår är vi tre stycken som ska grilla, Jag, Henke och Sebastian:P Så kom och köp en korv och tjöta lite med mig! Det kan bli kul.

Och Emelie, tro mig. Vi har kunder! Det är nog ICA som ska vara oroliga:P


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: suddovich

japp, lättförtjänta pengar, dela med dig till de fattiga!

2008-05-08 @ 22:46:09
Postat av: hockeyfrugan

haha jaha, jobbar du kvällen idag? :)

2008-05-09 @ 12:15:44
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0