Söndag!

Ja vad ska man säga, Alla dagar kommer ju vara som söndagar nu mera så det har varit lugnt. Har läst ut den första Stieg Larsson boken nu, och ni som inte har läst den, GÖR DET! Det är det bästa jag har läst sen Willhelm Mobergs Utvandrar-serie.

Satt och filade lite på en Platsansökan igår, fan det är inte lätt att skriva vad man är bra på. Men det går framåt, sista ansökningsdag var inte förrän 30:e maj så jag har ett par dagar till på mig.

Inatt blev det SENT! Fick för mig att kolla på Stanley Cup finalen, Hade trevligt sällskap på Msn som höll mig vaken, det tackar jag för:) Men när solen hade gått upp helt då skämdes ja lite nästan så då stängde jag av TV:n

Klev upp runt 12 idag och satte mig ute med boken o mackor, Solen sken så jag bestämde mig för att ta av mig tröjan, Har en ganska klarröd kropp just nu:P haha glömde bort mig lite så jag satt nog liiiiite för länge! Men men shit Happens.

Klumpen i magen som kom till runt 16:00 i fredags börjar sakta sakta försvinna, känns hyfsat ändå. Gjort är gjort liksom.

Nu ska jag ta mig till duschen, Måste få tag i Marianne också! Måste ha nästa bok i serien av henne NUUU.


Fidde

Kommentarer
Postat av: Jonni

ah vad glad jag blir! men jag vet hur du kanner den ar otroooolig!! men jag har tvingat mig att inte kopa de tva andra innan min examen (kommer ju inte plugg isafall.. ;P) sa du far inte beratta vad som hander hahah Lisbeths hamnd ar sa jakla skon! Ha det toppen!!

2008-05-25 @ 16:33:07
URL: http://ettarifrankrike.blogg.se/
Postat av: sudd

va också vaken till solen hade gått upp helt ;) galet, men sant! :D

2008-05-25 @ 19:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0