Social Suicide nr 2

Idag har jag sagt upp mig från mitt jobb. Fan den meningen känns overklig att skriva men så är det. På ett sätt mår jag så jävla dåligt. Vet inte vad jag ska göra nu i framtiden, Sen på sättet jag slutar känns inte heller bra för jag är inte personen som gör så egentligen, men i ett svart ögonblick så kan det gå åt helvete helt enkelt....Jag skyller inte på någon, det är enbart mitt fel. För jag är så förbannat klantig.

Hans sa åt mig att se det från den ljusa sidan, Men idag kan jag inte det direkt. Det känns bara svart, vad fan ska jag göra nu?

Visst på ett sett kan jag väl se det som en bra grej, Jag kommer därifrån. Min kropp har inte mått bra av att jobba där. Och dom sista två månaderna har jag inte känt mig så värst motiverad. Nu är ju frågan vad som händer nu? Ska man börja plugga igen? Ska man försöka hitta ett annat jobb direkt?  Helvete också....frågorna är många i huvudet, en annan fråga är, kommer farsan strypa mig nu?


Nu ska jag nog gå ut och gå. Tankarna har blivit mörkare sen solen gick ner, Fan fan fan, jag mår inte bra nu. Inte bra alls.


Fredrik


Kommentarer
Postat av: Martin

Det ordnar sig. Inte hela världen jue. Det finns mycket att göra. Någon måste ju tex tukta skitungarna i cafeterian!

2008-05-24 @ 12:16:57
Postat av: Emelie

Think positive!

2008-05-24 @ 18:23:38
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0