Slowly Killing me!

Gav mig fan på att jag skulle sova utan värktabletter, jag menar man vill ju inte bli beroende av skiten. Det har ju hänt förr liksom. Avväjning o grejer är inte att rekommendera. Men efter sisådär en halvtimme i sängen gav jag upp. Allt värker, jag förstår inte, det har hållt på konstant nu sen i Februari när jag hälsade på Emma. Varenda natt. Kommer inte ihåg sist jag sov riktigt gott utan tabletter :(

Sen har det hänt mycket jävla skit på slutet, tankarna far runt i 180 km/h. Kan inte rikta in mig riktigt på att sova. Så nu har jag tagit två Tradolan och två Alvedon, så om sisådär en timme eller två sover jag jäkligt gott.

Vill passa på att säga att i all skit som hänt på slutet så har det hänt bra saker också! Jäkligt bra saker, lika bra att skriva det annars kommer en viss person vi kan kalla den H spöa skiten ur mig;)

På Fredag blir det ÖLAND har saknat denna ö man kan kalla mitt andra hem massor:) Så nu när Martin är där så har jag och Albin "hästN" Rylander bestämt oss för att dra dit o chekka läget. Ska fjäska lite för mormor så får vi låna hennes husvagn som ändå står där och är tom:D Albin! Tagga resturang N shit i helgen:P haha!

Nu ska jag försöka söva mig själv med ngn kass film eller ngt. För även om jag är arbetslös nu så ringer klockan vid 8 imorgon. :/ typiskt att ja inte kan sova.

Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: HästN

De blir soooft!! jag förväntar mig palmer, 45 grader varmt ( i vattnet) och någon som säljer munkar på stranden! hahaha..hoppas jag har rätt ;)

2008-05-28 @ 08:44:40
Postat av: sudddd

SKA DU TILL ÖLAND? på fredag? När åker du? waaah tell me!

2008-05-28 @ 11:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0