Slapp dag med nålar under fötterna!

Hoooj Hoooj

Idag har jag tagit det väldigt lugnt, gick upp vid halv 7 för vi skulle lämna våran bil på Holmgrens i Nässjö, Sen åkte jag faktiskt hem o la mig igen. Mina fötter gör så fruktansvärt ont. Kan knappt stödja på dom. Så idag blir det att gå så lite som möjligt, måste ju kunna vandra på jobbet imorgon. Det värsta är att jag ska jobba hela helgen. Så om ni inte har så mycket för er så håll en tumme!

Jonna!! Jag har börjat läsa Stiggans bok. Har iofs bara kommit sisådär 50 sidor in men det börjar lovande =)

Satte mig vid datorn för att betala lite räkningar nu, Måste försöka dra ner på Londonsmsen:PFörstår inte att det kan bli så många *hm*  Fast denna månaden var teleräkningen bara på 1128kr, förra månaden var det värre. MKT värre.

Sitter också och väntar på att Mamma ska ringa för vi ska åka till farmor o farfar i Eksjö, Länge sen jag träffade dom nu så det ska bli lite halv möjsit:) Sen ikväll är det matchernas match! CHAMPIONS LEAGUE FINAL! Det gör ont i ett Gunners hjärta att se Chelsea där. Men jag hoppas verkligen att inte dom vinner och jag ska heja som satan på Manchester United ikväll, Chelsea får inte vinna! Jag HATAR Chelsea!

Men nu måste jag fylla i lite siffror hos Swedbank lika bra att man koncentrerar sig på det:)

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0