Självkastrering!

Idag kunde jag blivit kastratsångare, Jag höll på att fronta mejeriet och då från ingenstans föll ett paket med bregott, rakt ner i skrevet på mig, dra åt helvete så ont det gjorde. Svor tyst för mig själv och kontrollerade att allt va helt, verkar som jag klarade mig faktiskt. :P

Idag har det blivit många timmar på jobbet, Känns i fötterna med, Kommer inte kunna stödja på dom imorgon. Så imorgon blir det att läsa Stieg Larsson efter tips från Jonna! Så jag lånade den första av hans böcker av Marianne idag.

Men nu måste jag erkänna att jag är JÄTTETRÖTT så jag ska lägga mig och kolla på TV en stund och sen slockna, ska hämta Mamma i stan vid klockan 7 imorgon bitti, Woohooo.....


Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0