Sen natt eller Tidig morgon?

Hello Blogglovers:)

Klockan är 02:47 och jag sitter här i min fantastiska säng och kollar på hockey, Jag vet att det är Maj osv men NHL slutspelet är i fullgång och det är faktiskt ganska spännande, Så Emma och diverse folk bespara er kommentarerna om att jag är nörd;) För det vet jag redan:P

Dagen har varit ganska lung och skön, gick upp runt 10 sen har det inte hänt så värst mkt mer, Var inne på Intersport o skulle köpa Inlines men alla va så förbannat dyra så jag struntade faktiskt i det. Men jag blir grymt sugen nu på våren att börja åka inlines igen, så jag har inbillat mig att det måste ju vara bra träning för mina höfter att åka inlines, så nu ska det börjas igen :) Åkte sjukt mycket när jag va liten, Vi spelade alltid Streethockey ibland 5-6 timmar/dag på sommrarna! Härliga tider faktiskt.

Albin var här innan och vi kollade på Beck, sen drog vi till statoil. Jag och Albin var dom enda som var nyttigt. Vi köpte varsin macka:) Sen hann jag inte mer än hem förrän Jossan ringde och ville ha skjuts från Huskvarna! Klart att Fiddelino rycker ut då:) Bara så ni vet! Jag är ELIT. Så nu har jag sett Huskvarna by night med den här helgen.

Planen nu är att jag är uppe ngn timme till så jag slipper ställa klockan på 6 för att ta tabletterna. Gör ju inget om man tar dom ngn timme tidigare liksom!

Nähä nu ska sista perioden mellan Montreal-Philadephia börja, spännande nu :O



Puss på Er


Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Plåtar'N!

när du gick o la dig var det inte långt kvar tils jag gick upp och nördade :D

2008-05-04 @ 08:40:35
Postat av: Emelie

åh! jag åkte inlines igår! :D värsta sommarfeelingen! Och självklart hade de vatt galet kul o åka till gbg o träffa Ema den 17:e! Har du planerat o åka? någon mer? ja funderar på om de inte är billigare o ta tåg än bil om man ska åka :/ .. måste prata lite me Emma också!

2008-05-04 @ 14:29:57
URL: http://thelander.blogg.se
Postat av: hockeyfrugan

haha :) halmstad hammers spelade han i..

2008-05-04 @ 17:38:48
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: hockeyfrugan

VA, är dom? det visste jag inte. har en polare som spelar där, vet därimot att Nyköping inte ligger bra till när det gäller elitlicensen..

2008-05-05 @ 15:18:50
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: hockeyfrugan

då kanske jag inte borde nämna att jag är färjestadare sedan barnsben ;)

2008-05-05 @ 16:24:00
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0