Roma hera we coma!

Hoojsan!


Idag hade jag tänkt vara duktig och gå upp tidigt. Mamma väckte mig vid 9 men jag orkade verkligen inte, jag kunde verkligen inte dra mig ur sängen. Så jag sa åt henne att ringa o väcka mig vid halv 11. Men jag hann inte sova så länge förrän Försäkringskassan ringde (2 ggr dessutom) för att berätta att jag får min sjuklön på Fredag:D Det är nice;) Hade lite väl lite pengar kvar, runt ett par kr. Så det ska bli skönt att slippa snåla sen.

nåja, men jag råkade somna om igen efter att dom ringt, Så jag vaknade kvart i tolv tillslut. Då gick jag upp och ringde Dennis för vi skulle ju boka vår Rom-resa idag, tror ni han svarade eller? nää. kvart i två fick jag tag i honom. Då låg han och sov i sin soffa. Det går utför för grabben:P

Iallafall bestämde vi att vi skulle käka lite först så jag hämtade upp honom och vi åkte till Dalbaffo (ursäkta om stavningen inte är korrekt) och gissa om vi käkade:P Tillsammans gick notan på lite över 700! Men vi var faktiskt inte klara där, sen drog vi till Lekeryd och köpte Mjukglass:P

Sen drog vi hem till Dennis för att kolla upp Hotell och flyg till Rom, så nu vet vi vart vi ska sova och nästan hur vi ska flyga :) Det går framåt, inte så värst dyrt heller måste jag säga, 6000/person ungefär, helt okej.

Fan va sur jag blev nu, Morsan hade köpt chips till Andreas men inte till mig! Jävla särbehandling. visst jag kanske inte är sugen på chips men det är fan principen som räknas! Jävla helvete....


Puss på Er


Fiddelino

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

haha ere sant?! vad snällt! jag har ju redan en 00a så du får slå till med nått bättre ;D

2008-05-15 @ 16:28:05
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0