Respekt?

Vad är Respekt egentligen? Läser man på Wikipedia så står det att Respekt kan man inte utkräva den ska förtjänas. Jag respekterar dom flesta jag känner. Många är riktigt fantastiska faktiskt. Men sen finns det ett par stycken som jag har haft respekt för men den har försvunnit helt. På senare år har dom här personerna gjort mycket för att min respekt för dom ska minska så mkt som möjligt. Vissa av sakerna kan jag inte skriva om för personerna jag skriver om nu läser bloggen då och då. Men som dom Behandlat mig och andra av mina vänner gör mig RIKTIGT förbannad emellanåt. Visst vi kan vara bra kompisar. Men ibland lyser deras "odödlighet" igenom. Jag har inte många riktigt bra vänner, max 4-5 stycken som jag Respekterar och tycker om som om dom vore syskon. Ni vet vilka ni är!

Varför skriver jag det här tänker ni? Mjaa jag är helt enkelt trött på skiten. Kan inte dom här personerna/personen uppföra sig som normalt jävla folk så förtjänar dom inte min Respekt.  Jag är trött på att vara ngn Reserv när dom "coola" inte kan. Helvete så arg jag blir.


Fidde


Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

haha, ja det tvekar jag inte om. hon är säkert en riktig pärla ;)

2008-05-16 @ 11:24:02
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0