O herre!!

Goddag Goddag!

Idag är det Måndag IGEN! Fattar inte vart dagarna tar vägen, Var uppe på Nässjö Bilskadecenter idag. Kommer kosta minst 8500 att laga bilen, GRATTIS TUGGE.  Får väl se hur han löser det men lösas ska det.

Efter jag varit där och kollat upp det var det dags att dra till Jkpg igen för ett besök hos min kära doktor som gjorde att jag återigen fick ställa in ett skype-samtal med Emma, inte nog med det så kan jag inte hälsa på henne i Gbg på lördag, fan fan fan. nåja inte långt kvar tills hon kommer hem på "riktigt" så att säga.

Måste erkänna att det var dumt av mig att sitta uppe hela natten för att se Sverige spela mot Tjeckien, jag är hyfsat seg nu. Blir att gå och lägga sig tidigt. Ni som undrar om jag faktiskt såg All sport som jag skrev om igår så är svaret JAAAAPP. Visserligen kollade jag inte hela formel 1 och så råkade jag somna lite under fotbollen:P men jag såg lite!

Jag är lite orolig måste jag erkänna, jag grillade som bekant en jävla massa korv i lördags, och nu känner jag inte min vänster tumme, eller jag känner den men det känns som om den sover! Undrar om det är farligt?

Sitter och väntar på Albin nu, det är som vanligt. Han säger jag kommer nu, Men det i Albin tid betyder det "jag kommer om 4 timmar" Så jag får nog vänta någon timme till innan han dyker upp. Så vad ska man göra så länge? Sova?


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

jo får säga samma sak, solning och hockey. haha :)

2008-05-13 @ 11:28:48
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: Birgittas Bror

Kanske bättre o köpa en annan bil för mindre pengar s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/15947448.htm?ca=17s

hehe....

2008-05-13 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0