Njaaaa

Superetttan fotboll är inte min grej:P Visst det var väl kul och se hur det är också, Men att stå och kolla på Jönköping-Falkenberg en måndag i maj? Njae! Visst vädret va schysst, Sällskapet helt okej. Men Det var så FRUKTANSVÄRT tråkig match. :P

Sen kan jag meddela er att imorgon är det JOBB JOBB JOBB JOBB!:D Så härligt, Äntligen får jag börja jobba! Och det tog bara två månader ungefär. Ett problem är ju dock att min vänstra ringtå är lika stor som min stortå, Då är det jäkligt svårt att få på sig skon, Så det blir att åka till doktorn igen på Onsdag:/ Jag blir så trött!  

Men Imorgon ska jag bara njuta, Inga sura arbetskamrater eller kunder ska få förstöra min dag imorgon:) Imorgon är det MIN Dag!

Vet att jag borde sova nu, klockan ringer vid 6 (nu ljög jag, Med klocka menar jag att morsan kommer in och väcker mig med sin ljuva stämma) Men jag har liksom råkat vända lite på dygnet dom senaste veckorna vilket inte är så bra:P Så risken är stor att jag kommer kolla på Sverige-Frankrike i Hockey-VM inatt. Hoppas jag kan somna innan;P

NU: My name is Earl!


Puss på Er!

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det finns alltid roliga grejer hos oss :P handkräm, fotkräm, duschkräm, parfym en kill och en tjejsort :P ..sedan lite mascara osåntdär som alltid går åt du vet ;) haha. Jag har kollat tågbiljetter o lite inför den 17:e till GBG, så de e bara o säga till om du ska me :) Jag har nästan bestämt att ja ska åka! Hoppas du får roligt med att fylla på mjölk idag:P pfft.

2008-05-06 @ 10:43:01
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det finns alltid roliga grejer hos oss :P handkräm, fotkräm, duschkräm, parfym en kill och en tjejsort :P ..sedan lite mascara osåntdär som alltid går åt du vet ;) haha. Jag har kollat tågbiljetter o lite inför den 17:e till GBG, så de e bara o säga till om du ska me :) Jag har nästan bestämt att ja ska åka! Hoppas du får roligt med att fylla på mjölk idag:P pfft.

2008-05-06 @ 10:43:40
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: hockeyfrugan

ja, det bästa med det guldkortet är ju fan att man får gratis alkolhol, matchen skiter man ju i. ;)

2008-05-06 @ 11:03:42
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: hockeyfrugan

ja, det bästa med det guldkortet är ju fan att man får gratis alkolhol, matchen skiter man ju i. ;)

2008-05-06 @ 11:06:10
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0