Kungliga doktorer!

Måste bara skriva om dagens läkare, var inne lite snabbt hos doktorn idag för att min tå var ENORM. Så jag var tvungen att få en liten spruta i leden, Vanligtvis gör det så förbannat ont, Jag menar leder ska man inte peta i med nålar liksom. Men fan va grym han va! Jan tror jag han hette, jag kände inte ens ett obehag i foten. Fiddelino va imponerad:D

PERSONLIGT MEDDELANDE TILL EMELIE THELANDER: Inte säker på om min kommentar kom fram till dig innan! Men Lika bra att du bokar biljetten åt dig, Jag vet inte om jag ska jobba nästa helg nämligen:/ Men jag hör av mig till dig så fort jag vet! Men du får gärna berätta när du tänkt åka och med vilket tåg isåfall:P Så vi hamnar på samma tåg:)


Puss på Er


Fiddelino

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

haha jaså, visste inte att bandyn var så stor där, bandyn är inte så stor i örebro men nu när dom bygger en inomhus hall så kanske den blir större. Mjaa, jag har min pappa som håller på hv och timrå, och min mamma på frölunda. haha :)

2008-05-07 @ 16:26:00
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0