Klurigt!

Hur fan söker man jobb? Vi fick lära oss hur man skriver ansökningar o grejer på gymnasiet men jag kommer fan inte ihåg hur man gör?

Har faktiskt hittat ett jobb nu, hade varit perfekt om man hade fått det. Inte samma belastning på mina leder osv, för om sanningen ska fram så var det för tungt på Arbetsplatsen jag inte vågar nämna vid namn. Men jag måste försöka hitta ngnstans hur man skriver en ansökan först. Annars blir det väl att gå till arbetsförmedlingen på Måndag. Fan va overkligt det känns.

Men det känns faktiskt bättre idag, jag är glad att jag kom där ifrån, även om det kunde ha slutat på ett  annat sätt. Men men gjort är gjort. Slängde mina arbetskläder idag med, Kändes faktiskt jävligt bra mitt i bitterheten.

Idag har jag inte gjort ett jävla skit, legat i soffan o varit lagom bitter. Men har ju hunnit plöja igenom ungefär 200 sidor i Män som hatar Kvinnor så det går ju framåt någonstans iaf!

Ska väl ta och kolla lite på TV nu antar jag. Kanske ska försöka hitta ngnstans hur man skriver en platsansökan också.


Fidde

Kommentarer
Postat av: iváno

hoppas du hittar ngt snart :)

2008-05-24 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0