Jobbar'N

Idag var det dags:) Klockan 6 idag på morgonen väckte morsan mig. Jag skuttade upp som en pojke på julafton och gick ner för trappen. Kaffet var på och jag snabb fikade lite efter dusch osv! Sen satte jag mig i bilen och till tonerna av Bad Religion så åkte jag mot Willy:S

Det var ganska lugnt på jobbet idag faktiskt så jag behövde knappt känna mig stressad, och för att vara första dagen på MYCKET länge så var faktiskt chefen ganska nöjd sa han! Bra betyg för att vara från honom! Men imorgon bär det tyvärr av till doktorn igen, Måste fixa den här förbannade ringtån. Den är ENORM. inte så jättebra.

Fick brev idag :D av Emma, något försenat pga fröken Bergström inte riktigt har koll på det här med frimärken. Vad det stod? Det behåller jag för mig själv :)  Om det inte blir några oförutsedda utgifter så kanske jag kan träffa henne den 17:e maj i Göteborg. Måste räkna lite på det där.


Sen vill jag säga en sak till Er Mammor som går och handlar med era småbarn, Hur fan kan ni gå runt med Mp3 i öronen? Barnen tjatar på er men ni bara går runt och lyssnar på musik? för fan passa på att umgås med era barn istället för att gå runt och lyssna på musik. Fan man ser mkt dumt folk på dagarna.

Klockan 14 idag hade jag tid hos ögonläkaren i Nässjö, Jag är ju vuxen nu så det var en ny läkare där också. Träffade honom i sisådär 10 min, sen beslutade han att jag inte behövde gå dit längre. Han skickade hem mig med "ring om det känns konstigt" Jag känner mig konstig nu? Hurdå konstig? Hur menar han liksom? Jag är ALLTID Konstig:P

Haha, Emanuel Habib ringde mig innan, Han ville köpa pappas gamla Shell-lokaler i Nässjö! Som en jobbarkompis skulle säga " han är rätt kecke den" Så jag lovade pappa att ta reda på vem som äger lokalerna, för farsan och dom har inte ägt det sen typ 97! Men försök förklara det för en Habib med storslagna idéer.

Måste erkänna att det känns att jag jobbat idag, ni som tror att man inte använder sina så kallade muskler i en mataffär, till er har ja bara en sak att säga " FUCK OFF" kommer ha sån sjuk träningsvärk imorrn. Så nu ska jag bara slappa och kolla TV.


Puss På Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emelie

Biljetterna kostar runt 300:- dit och hem, beroende på vilka tider man åker och sådär! Aa ta ett snack med henne du också, men vadå! de e klart du är välkommen! :)

2008-05-06 @ 20:26:25
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: hockeyfrugan

bryr mig inte sååå mycket om elitserien faktiskt. är mer för att se min grabb spela, sen är jag uppvuxen med örebro hockey så det är dom som gäller för min del :)

2008-05-07 @ 10:25:39
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0