Hmn?

Tjabba Tjena Hallå!

Idag är det Torsdag hela dagen! jobbade lite på förmiddagen och det flöt på riktigt bra idag :) haha men det bästa var när Michaela kom med sin nya frisyr:P Om man säger såhär, Den där Mary hade inte en chans jämfört med hennes lugg:D Klockrent hahah, Kul att Michaela är på jobbet, Jag menar vem skulle vi annars skratta åt ( hm menar med!!) :)

Folk är så himla Sociala i Anneberg, kvittar vem man försöker få tag i för att hitta på ngt så är dom upptagna eller så skiter dom i att höra av sig tillbaka, Har ett meddelande till er, FUCK YOU! Jag ska sitta här med mitt GTA 4 och tjura. Jag menar hur svårt är det att svara? Antingen på msn eller i telefon? men men, deras val! Läser ni det här så vet ni vilka ni är.

På Måndag händer det stora grejer! Willys Nässjö mot Willys Tranås i Innebandy! Vi ställer ett starkt lag på plan med Handav, Hallonberg och Steeveinho! Det kmr bli bra, Tyvärr vågar jag inte spela för höfterna, jäkligt onödigt att paja dom när man precis kommit tillbaka till jobbet. Men kolla måste man ju göra ändå:D

Sen ska jag passa på att Önska Emma lycka till på hennes Intervju med skolan hon vill gå på i höst! ska hålla en tumme för dig babe;)


Nä nu får det nog bli lite mer GTA innan maten! Inget jobb nu förrän på Tisdag:D Hur gött är inte det då?;) Lååååååång helg, Å andra sidan ska jag jobba hela nästa helg :/ och det med en ur "elitfamiljen" usch hemskt sånt.

Puss på Er

Fiddelino!


Kommentarer
Postat av: ..

Ledig, Ledig , ledig.. FAN människor som dig som jag avundas.. Vill osså va LEDIG!;P

2008-05-15 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0