Goooooooooo Morrooon!:)

Hejsan Allihopa!

Oj vad glad jag är att jag inte gjorde som mina kära chefer igår! Som några av er inom min bekantskapskrets vet så skulle jag köra på Hans (STF) och Fredrik(BC) igår. Dom skulle upp till Tranås för att festa till det med cheferna för Willys Tranås, Keso och Micke:P

Fredrik ringde mig klockan halv 2 inatt, Kom o hämta oss! Jag frågade ju givetvis vart, då svarade han vid baren. Ni kan ju tänka er Alkoholnivån i deras blod när dom satte sig i bilen! HERREJÄVLAR! Att Fredrik bara stod är ett under, Slutade med att Hans, Fredrik och Keso (Micke fick avsluta tidigt pga diverse spyor) Sjöng Snabbköpskassörskan och ljudnivån hade inte varit godkänd enligt kommunens lagar:P Men kul va de! När vi hade släppt av Keso vid hans hus i Tranås så däckade båda två i baksätet:P

Men en annan cool grej igår var att jag och Albin såg VILDSVIN live! har aldrig sett dom på riktigt innan, Men när vi körde till tranås så var dom på en åker där! Fatta va stora dom är egentligen! Jag vill inte krocka med en sådan!

Sen när vi väntade på att fyllona skulle ringa satt vi hos Kaka och kollade på film, Hotet och ungefär 25 min av jumper, Så kaka? Hur slutade Jumper??

Nu ska jag nog ta mig en mugg med kaffe och försöka planera dagen, blir nog ishockey ikväll. Sverige Spelar ju mot Vitryssland. Kan bli spännande!


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0