God Dammit!

Idag är det hårt, helvete vad kroppen värker, Axlarna, fötterna, fingrarna, knäna, höfterna. Med andra ord så är aktiviteten lika med noll idag, Fick ringa till sjukgymnasten och avboka idag. Hade inte varit särskilt givande att gå dit. Satt uppe och kollade på Stanley Cup inatt, känns idag. Känner mig bakfull. Morsan försökte väcka mig vid 10. Det har jag inte ens hört. Så när hon gjorde sitt fjärde försök vid tolv något mer aggressivt än dom tre första så vaknade jag:P

Ska försöka dyka ner i Stieg Larssons förlovade land sen men just nu känner jag mig inte riktigt koncentrerad :P Så för tillfället är det Ellen Degeneress som gäller:P Hon är så jävla rolig! hahaha. Hon är definitivt ngn man vill ha runt middagsbordet, samtalsämnena skulle aldrig ta slut:P

Emelie, om du läser det här så tycker jag du ska snacka med dom som sköter lönerna på ditt jobb, av säkerhetsskäl skriver jag inte ut vart du jobbar. Det går åt helvete då ;) Men det du beskriver låter inte rätt. Men jag är ingen expert. Så kolla upp det!

Imorgon blir det ÖLAND ÖLAND ÖLAND Jag har saknat denna underbara ööö:D Synd bara att sudd ligger i feber o grejer, så krya på dig suddovich:) Du kan höra av dig imorgon med om du vet hur du mår då:`) Vi kan vänta ;)

Nu ska jag fortsätta att fokusera på Ellen! haha

Puss på Er

Fidde

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det är nåt skumt, men har dragit igång en liten debatt me dom. och jag ska slåss för mina pegnar!;) jag har en utav de viktigare på min sida iaf, haha!

2008-05-29 @ 21:29:13
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: suddovich

tack fiddelino :) jag ska göra så gott jag kan. vill ju också dit!

2008-05-29 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0