Ge mig Snö o Bandy på Vallen!

Hey Hey Hey!

Idag mina damer och herrar är det tisdag! och det innebär Jobb:) Måste säga att det fungerade väldigt bra faktiskt:P Var färdig vid kvart över tolv vilket är helt okej :)

Har suttit ett tag och kollat på Svenskbandy.se, kanske låter helt sjukt. Men ge mig november nu så man kan stå på Skogsvallen och frysa igen, För ett par år sedan kunde jag inte erkänna det. Men jag ÄLSKAR BANDY :) Ska försöka gå på så mycket matcher som möjligt i vinter! Funderar också på att boka bandyfinalen redan nu:) jag måste dit igen!!

Imorgon ska jag hem till mr DM och boka semestern till Rom:) DET kommer bli jäkligt fint!

Var ute lite och sparkade boll med bror, måste säga att kroppen börjar fungera igen (peppar peppar) men vi får väl se hur länge det håller vill säga! Förhoppningsvis tar det ett jäkla tag innan jag känner av ngt igen!


Har inte mycket mer att säga just nu, Later Bitches!


Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0