Dålig Start!

Den här dagen har fått en jäkligt dålig start, Jag glömde att jag skulle ta en av mina mediciner som jag måste ta hos distriktssköterskan och dom har mottagning mellan klockan 9-10. Saken är att Fiddelino var uppe alldeles för sent igår för att orka upp egentligen. Så nu sitter jag här med en plåsterlapp på låret och en jävla huvudvärk, Inte nog med det så ska det regna så in i helvete ute:P Oj vad jag är lycklig idag känner jag.

Ska ta och söööörpla i mig lite mer kaffe och fundera på hur jag ska lösa mitt MONSTER problem....På måndag då, då ska jag försöka. Usch inget roligt att behöva göra men jag måste, för min egen skull.

Jaha, har väl inte så mkt mer att rapportera nu :)


Puss på Er

Fiddelino!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0