Bonna Brännan är ENORM!

Ja jävlar va solen tar här. Har man hört de förr?;P  satte mig ute och började med nästa Stieg Larsson bok idag, Oh saataan vilken snygg bonna bränna jag har nu. Hela överkroppen är Illröd förutom uppe vid halsen eftersom jag suttit med huvudet böjt o läst:S  Ni fattar inte va snyggt det är:)

Som sagt började med min andra bok idag, och den börjar faktiskt lika lovande som den andra. Men eftersom jag lovat Jonna att inte avslöja ngt så slutar min skrift om boken här. :)

Ikväll ska vi hem till Alice vilket betyder Leeeekaaaa:) Ryktas om att hon köpt studsmatta, det kommer bli jävligt bra de här tror jag;)

Morsan kom hem innan o avslöjade dagens rätt:) FLÄSKPANKAKA:) Härligt! Det var ett tag sen.


Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: ...

Hade du kul hos din bror? Fick du springa runt en massa? :P

2008-05-27 @ 19:36:46
Postat av: hästN!

fläskpankaka e fint:D

2008-05-27 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0