Bara sport, bara massor utav sport!

Hey Hey!

Idag är det söndag :) Bästa dagen på veckan. För då kan man sitta framför TV:n och bara njuta av all sport som är på varenda kanal:)

Dagen läggs upp såhär:

13:30 Formel 1

15:30 Wigan-Manchester United

18:30 Danmark-Schweiz (Eventuellt premier League fotboll istället)

00:45 Sverige-Tjeckien

jag menar kan det bli bättre? Det blir en hård dag men jag ska göra allt i min makt för att hinna med ALLT:P

Imorgon ska jag upp till Nässjö Bilskadecenter och kolla hur mkt det kostar att laga bilen, Jag menar över 7 tusen och det vet i fan om det är värt det. Köpte ju bilen för 4. Sjukt irriterande att dörren inte ens går att öppna. Blir även ett besök hos doktorn imorgon också, Vi ska prata om ny behandling Wooohoo......Får väl se vad han har att komma med nu.

Men nu hinner jag inte blogga mer, måste koka kaffe innan starten på F1 går...

Puss på Er

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

vet inte riktigt vad jag skrivit men.. haft en bra helg?

2008-05-12 @ 11:13:54
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0