Arg, bara arg arg arg.

Heeeej :)

Den här veckan har gått fort, redan fredag igen ju. Har varit mkt ilska den här veckan. Mycket har väl varit onödigt. Men vissa dagar är man bara riktigt Förbannad. Så har hela min vecka varit. Hjälpte ju inte att brorsan sparat över mina sparfiler på GTA när jag kom hem, HELVETE! Det va 4 timmar åt skogen som jag slet med det där igår.

Varit ledig idag, Men jag hängde en ett par timmar på jobbet ändå, käkade lite med folket. Sen var vår klädleverantör där så jag fick äntligen kläder som passar, jag menar hur svårt är det att få tag i en skjorta som är XS. Men nu verkar kläderna passa för första gången på tre år :)  Köpte en ny kontorstol av en Jobbarkompis idag, den fungerar bra måste jag säga:P Väl värt. i den gamla somnade ju röven efter ett par timmar:P

Helgen kommer nog bli lugn faktiskt, Ska försöka städa bilen och kanske tvätta den imorgon om jag orkar, Sen ska jag träffa Tugge o hans farsa på Söndag för att göra upp om skadan på bilen.

Tror jag ska fortsätta att tjura idag också. får väl se om det ramlar in något inlägg senare. Vem vet?

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0