Vi är bäst! åååh det veet vi om!

Jaha då var man hemma från Uppsala igen, Det gick väl inte riktigt som vi hade hoppats. IFK förlorade med 0-3. Men jag är ändå väldigt stolt över vad dom har lyckats med den här säsongen! Bra jobbat tjejer!:)

Resan hem gick smidigt med, Däckade innan vi kommit ur uppsala o vaknade i Nyköping, Sen bytte Martin och jag så det blev min tur att köra. Vi steekte på duktigt i bilen med Melodifestivalen! Skandal att inte Linda Bengtzing vann!  Såå het;)

När jag kom hem låg det ett kuvert o väntade från London! Sprättade upp det ganska snabbt för det är aldrig fel när det dyker upp saker från Emma liksom:) Och vad ligger i? Joo jättefina kryapådig-teckningar från Emma och Piers! Kände genast att värken avtog i mina så kallade leder!

Jag känner att jag har lite dålig inspiration för det här nu, så jag ska nog snarka istället! Och Emelie, jaaa precis så otäck är du! Så jah vi får ta och lösa det ngn dag!;)


Puss på Er allihopa everybody!

Kommentarer
Postat av: Martin

Vi vann ju publikmatchen mot AIK iallafall. De fem välrakade men inte så vältaliga gossarna kunde ju bara håna och peka finger...
Nästa år tar vi dem!

2008-03-15 @ 23:03:00
Postat av: Jakob

Kul med utflykt!! Själv har jag jobbat i helgen och hört melodifestival låtar till förbannelse :)
Puss

2008-03-16 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0