Social Suicide

Heeej:)

Idag har jag varit hos doktor Brua:) Trevlig liten arab de där. Han hade inte så mycket att säga som jag hade hoppats på, blev lite fler tabletter, Vi ska vänta ut det tydligen. Men jag klagar inte, Dom som har testat att ta sprutor rakt in i lederna vet varför:) Bjöd med Emma en gång för att kolla på eftersom hon hade orsakat det hela *hm* Men hon ville inte.

När jag kom hem la jag mig faktiskt i soffan för jag va sjukt trött:) Men jag hann logga in på HV´s hemsida och upptäckte att det fanns biljetter kvar tills ikväll! Så jag ringde fort som fasen till min käre vän Forserums-Dennis och vi beslöt att spendera sisådär 720 kr totalt för att kolla när HV slår ut SAIK ikväll:) Förlåt Emelie jag hann inte fråga dig;) Nästa gång jag lovar på min Scoutheder;)

nähä om jag ska göra vad jag har gjort den senaste veckan! Spela FM:P Kollade min totala speltid innan, Ganska skrämmande:P har kommit över 30 timmar nu! Usch jag spelar för mkt, måste börja dra ner på det där.

Puss på Er!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är lugnt! Jag har redan fått ett erbjudande om biljett ikväll, men tackat nej. plånboken skriiiiker ! :(

2008-03-18 @ 18:04:37
URL: http://thelander.blogg.se
Postat av: Ema

Bla bla bla... :P

2008-03-20 @ 21:23:13
URL: http://aupairemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0