Snön ligger vit på taken och jag gillar o va naken!

Nääää skojar bara! Vad tror ni om mig:P

Men det snöade som satan igår. Lite blandade känslor över det faktiskt, Jag har saknat snön i vinter så det va kul att det äntligen kom lite. Men jag hade lika gärna tagit 13 grader plus och strålande solsken:)

Ställde klockan på 8 idag för att försöka jaga arab. Och då menar jag inte som det låter. Jag försökte få tag i min läkare DR Brua Hamad, riktig klippa! Han ska ringa mig imorgon klockan 10:30. Nu måste han göra något. För jag vill verkligen inte ha en dag till som igår det va hemskt.

Igår fyllde också min brors sambo Johanna år! Trevlig dam det där, Jaa jag skriver dam eftersom att hon passerat 30 för sisådär ett par år sedan;) Vågar inte skriva ut åldern för jag känner risk för att mitt liv kan avslutas då. Men iallafall. Vi ska dit och fika ikväll! LEKA MED ALICE:D hon är så himla go! Solstråle när man inte mår bra, man glömmer bort sina problem helt när hon kryper upp i knät på en:)

Nu ska jag nog ta och äta lite frukost, Jag vet att klockan snart är halv 2 men jaa, Jag är ju sjukskriven!

Puss på Er go´vänner!:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kommer att va tillbaka på jobbet fortare än du hinner blinka, och då kommer du bara önska att du slapp vara där ;)

2008-03-25 @ 16:37:58
URL: http://thelander.blogg.se
Postat av: Emelie

Då tar jag två! :P

2008-03-26 @ 09:27:19
URL: http://thelander.blogg.se
Postat av: Mattin

Lilleman! Var är du? Kom hem igen!!!

2008-03-27 @ 09:40:24
Postat av: Anonym

hellooooo

2008-03-27 @ 13:55:51
Postat av: Steeve

Hejsan Fidde! Hoppas att allt börjar bli bättre med dig.... Hörde att du hade fått åka in till sjukhuset.. Jag tycker skit synd om dig.. Krya på dig!

2008-03-29 @ 14:44:51
Postat av: Jakob

Tänker på dig min tappre lille soldat!
Kram

2008-04-02 @ 04:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0