Semi,Semi,Semi,Semi,Semi,Semi,Semi,Semi

HV gick igår till Semifinal efter att ha spelat ut Skellefteå totalt:) Åh vilka platser vi hade, det var jävligt högt. Ni som har lite koll på Kinnarps så satt vi på balkongen högst upp, Det va inte att rekommendera! Hela jävla läktarsektionen svajade! skitotäckt!

Dennis och jag va faktiskt lite oroliga när måttligt berusade människor också upptäckte att det svajade o började hoppa!!!! idioter:P Det blev iallafall 6-0 tillslut och jag har kommit fram till att Dennis är synsk! otäckt med såna där forserumare! :S

Så idag har jag faktiskt varit duktig, Jag ställde klockan på halv 8, Vaknade vid halv 8 men efter en kort överläggning med mig själv ställde jag fram klockan till halv 9! Gick upp och satte mig vid datorn för biljetterna till Semifinalen släpptes idag klockan 9, och jag lyckades att få två biljetter till Semi4 på långsidan:) Hur gytt som helst!

Ja jag vet att jag är lite nördig;) Antingen är det bandy eller hockey! Men heeey man måste ju göra ngt med sitt liv?:P

Och Emelie! Pengar är väl inga problem;) Det går ju alltid att ordna på ett eller annat sätt, Gissa vem som fick betala Dennis biljett igår och IDAG har lagt ut 1300 på biljetter på två dagar:P Bara o säga till:) haha

Nää nu ska jag koka lite kaffe o kolla på Montel Williams Show! Vilken Stekare:P haha

Puss på Er

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju alla dessa piller som gjorde att allt svajade igår.
Det drabbar ju ingen fattig ju. Du sitter ju bara hemma och spelar FM. Jobba lite nu.

2008-03-19 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0