Måndag igen!

Jaha då va det måndag igen! tiden går så sjukt fort. Orkade inte skriva något igår, Låg bara och slöade i sängen hela dagen:) så himla skönt!

Jag har faktiskt varit väldigt duktig idag, redan fast klocka nbara är elva. jag har skjutsat mamma till jobbet, Lämnat sjukintyget på Willy:s och varit och tagit blodprover. Men det coolaste var när ja skulle ta blodprover, Vem ropar upp mitt namn! Joo Conny "the living Legend" Dahnson! Eller ja, mer känd som kaka´s pappa. Han va riktigt grym på att ta blodprov, Kändes inte! Det är skills Conny! jag är imponerad!

Idag ska Frida komma och fika lite, Inte fel alls var ett tag sen vi sågs, får väl se hur länge vi orkar hålla oss vakna:P Vi har en tendens att somna i soffan när vi fikar:P

Ikväll är det hockey igen! HV tar emot Skellefteå. Jag har försökt klura ut om matchen visas på TV eler inte, Så om det är ngn som har en aning kan ju gärna hör av sig:)

Det skulle snöa som fasen idag sa dom på nyheterna, men här i Anneberg har det inte kommit en flinga, Räckte dock att åka till Solberga så var det ett par centimeter, Skumt jag som ville ha snö här liksom:/

Slog precis på Eurosport. Konstsim där, kanske skulle ta och titta på det;) hehe.

Hörs ikväll! puss på Er

Kommentarer
Postat av: Ema

Heja Conny :)

2008-03-17 @ 15:48:51
URL: http://aupairemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0