Jaha då var man fast....

Efter många månader av att slaviskt följa andras bloggar så har jag fått för mig att starta en egen, Får väl se hur det slutar. Kommer jag bli lika nördig som andra? Eller kommer jag glömma bort den efter en kvart? Återstår att se.

Så vem är jag då? Jag heter Fredrik. Är 19 år och bor i ett litet samhälle vid namn Anneberg i Småland, Jag arbetar på ett fantastiskt företag i Nässjö som heter Willy:s woohoo. Men just nu är jag hemma sjukskriven pga av min sjukdom (Reumatism). Så just nu ligger jag i sängen o tycker lite synd om mig själv. Men det borde man väl få göra ibland eller?

Det är dock jävligt frustrerande att ligga här hemma och glo bara, Jag vet ju att det blir så här med jämna mellanrum, har nämligen varit Reumatiker sen jag var 6 år. Men det senaste året har jag mått väldigt bra och jag har väl på sätt o vis vant mig vid att må bra. Därför svider det lite extra nu när det är illa, för tillfället kan jag inte ens lyfta min högerarm.

Det kunde inte komma mer olägligt heller, Båda mina favoritlag har börjat sina slutspel just nu, IFK Nässjö spelar final i Bandy på lördag (lycka till!!!!) Och jag kommer med eller utan rullstol ta mig till Uppsala för att se dom spöa skiten ur AIK. Ikväll så går HV71 in i sitt slutspel, det jobbiga med det är att jag har bokat biljett till torsdag. Och eftersom jag mått så bra så har jag bokat ståplats (man e ju smålänning) Trappstegen på ståplatsläktaren är dock dubbelt så höga som en vanlig trapp, Och just nu har jag svårt att komma upp till mitt rum som är på andra våningen, Det bådar gott de här. :S

Men vilken helg det kommer bli, och vilket gäng vi är som ska dra till Uppsala. Efter lite påtryckningar lyckades vi få med oss Ivan också:) Han är stabil även om jag är lite hård mot honom ibland!

Nähä nu ska jag ta o nöta lite FM o kolla på Oprah Winfrey;)

Ha de gött!

Fiddelino

Kommentarer
Postat av: iváno

ojojoj. starkt Fidde! och jag är stark och uppoffrande som följer med i helgen! ^

2008-03-11 @ 13:24:21
URL: http://ivaano.blogg.se
Postat av: Jonnie

Ja! annu en blogg att folja, och en kille dessutom, mycket trevligt initiativ tycker jag! Hall humoret uppe, starkt som sagt! Kram Kram

2008-03-11 @ 17:26:40
URL: http://ettarifrankrike.blogg.se
Postat av: Ema

Ojojojojojojoj vad är det jag ser?!?! EN BLOGG! Bra initiativ Fidde! Mycket bra! :) Hoppas att du inte är alltför dålig... Tänker på dig babe!

2008-03-11 @ 21:53:07
URL: http://aupairemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0