Jag ÄR snäll!

Tjalom!

Glöm det jag sa om att det inte snöar i Anneberg, Haha nu vräker det ner och det börjar bli ganska så vitt ute:) härligt!


Ligger i sängen igen, Känns som det enda man gör men ja va ska man göra åt det? Imorgon ska jagt till min läkare Dr Brua Hamad. Ganska trevlig herre faktiskt, får väl se om han har ngn plan för det här. För nu börjar jag tröttna på riktigt. Återkommer med resultat från besöket imorrn;)


Var inne hos chefen idag o lämnade sjukintyget, Jag kan bli så trött på honom. Han kan vara hur bra som helst, sen kan han vara jävligt taskig också! Ibland känns det nästan som om han inte tror på att man är sjuk. Idag tyckte han att jag skulle ta två alvedon och gå in i mejeriet. Först visste jag inte om han skojade eller inte, Visade sig att han inte skojade. Han tyckte att eftersom ja kunde stå upp hela lördagen i Uppsala borde jag kunna jobba också. IDIOT! Handlar ju inte om det, i Uppsala stod jag still vid ett räcke, På jobbet skulle jag lyfta och springa runt, vilket just nu är en omöjlighet för jag kan knappt ta på mig strumpor själv. Man blir ju förbannad?!

Ikväll börjar ett fantastiskt program på tv. Hundra Höjdare är tillbaka på 5:an Fillip o Fredrik är så himla roliga! så slå på tv:n 21:55 ikväll! Det ska jag ialla fall:)

Jag har lovat att sända en tanke till Sudd eftersom hon har ont i magen så här kommer tanken! (Taaaaaankeeeee) Tro det eller ej! men hon sa att jag va snäll innan, Och jag ljuger inte! Helt otroligt! Så ni som inte tror jag kan! fråga henne!!!


Kommentarer
Postat av: Sudoo

Hahaha, tack för tanken ;) Ljug lagom! :D

2008-03-17 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0