Internetplankning

Denna långa dag avslutar jag i min Kusins lägenhet i Bromma i soffan med kalsonggänget, Eller ja inte Ivan. Han har lite bögfobi. Men jag och Albin kör kallingar;)

Den här dagen började runt halv elva när jag drog mig ur sängen, Sov så himla gott. Första gången på hela veckan:)

Duschade lite snabbt och pratade lite med min stackars bror som lyckats bli förkyld. Krya på dig broder;) Sen dök Ivan upp hos mig runt halv tolv, Så vi kollade lite Providence och pratade ihop oss inför resan.

Sedan dök Martin upp och vi började packa bilen osv, Vi begav oss till Eksjö för att hämta Albin på stadshotellet där han gör sin praktik.

Vi började gå igenom så att alla hade med sig sina grejer, Då harklar sig Albin lite och berättar att han har GLÖMT sin biljett. Då vad det bara att åka tillbaka till Anneberg, Då har han inte heller med sig ngn nyckel.
Så det slutar med att hans stackars mamma får komma från Nässjö för att släppa in honom i huset, Säger bara det att hade blickar kunnat döda så hade birgitta suttit i häktet nu för mord;) hahaha.


Men sen kom vi faktiskt iväg, Sisådär en timme senare än planerat, Vi stannade och åt på Mcdonalds i Mjölby. Sen minns ja inte så mycket mer för jag somnade och vaknade när vi började närma oss förorterna till Stockholm.
Eftersom vi kom iväg så himla sent så kom vi mitt i 16-rusningen i Stockholm så vi fick köa i typ en timme, och bara för att vi har anlänt till stockholm så tro inte att vi va framme för det, Nää då. För Martin skulle ju sova hos Snygg-malin

Så vi drog till Uppsala redan idag faktiskt;) vi gled förbi Bandyarenan och lite sugen blev man allt;) Sen kom vi fram till snygg-malin efter många om och men. Länge sen man träffade henne så det va ganska roligt! Och hon bjöd på gott kaffe, Två flugor i en smäll!


Sen var det dags för mitt stora eldprov, Jag skulle köra Martins nya bil till Bromma där vi skulle sova, Jag beslöt mig tidigt för att satsa på Ivan som kartläsare, Vi åkte iväg och snart skymtade Stockholm i horisonten igen, Vi skulle leta efter väg 275 mot Tranebergsbron. Inga problem än så länge, det klarade vi galant. Trots att vi gled förbi en betalstation och kom lite på fel håll. Men Ivan var grym som kartläsare! Sen när vi väl kom in i Bromma så skulle vi till Minnebergsvägen 12!

Det va värre, Vi gled runt på gatorna i sisådär en kvart för att försöka hitta, Jag hade ju varit här förr tänkte jag, Pinsamt att man inte hittar. Men så helt plötsligt så får Ivaano en snilleblixt och helt plötsligt står vi med bilen på Minnebergsvägen:) Helt otroligt!

Vi gled in i lägenheten som var mkt finare än jag kom ihåg! Blev glatt överraskad, och nu är klockan 22:44 och vi sitter o chillar i kallingarna;)


Imorgon gäller det mina damer och herrar, Final mellan IFK Nässjö-AIK och SAIK-Edsbyns IF. Klockan 11 förväntar jag mig att alla som har Svt24 slår på den för att se oss heja fram "di röa"

Och Emelie! Klart du får hänga med på hockey! Men du måste ju fråga;) inte fasen vågar ja fråga dig:P hahaha.

Fidde kommenterar Emos kommentarer: TACK:)

Steeve, Älskar inte alla Willys?! Kommer in på måndag o sörplar lite kaffe, Jobbar du då eller?

Nu ska jag spela lite FM och försöka somna, Klockan är ställd på 07:15 sen blir det Bandy absolut heeela dagen:) Underbart!

Tack för alla kommentarer:) Lika roligt varje gång att läsa;)

Puss på Er Emokids;)


Kommentarer
Postat av: iváno

tack för all beröm!! :D Jag vet ju att jag är grym, men ah hade inte varit ngt utan dig som förare M) ni är stekiga i kallingar, även om jag inte tycker om att ni sitter sådär nära...

2008-03-14 @ 22:56:16
URL: http://ivaano.blogg.se
Postat av: Emelie

Verkar jag så farlig? eller är det det faktum att jag faktiskt är medlem i ICA-bandidos som gör att du blir lite skraj? :P

2008-03-15 @ 18:58:12
URL: http://thelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0