Imorgon bär det av...

Till vackra Uppsala:) Denna underbara bandystad, Imorgon klockan 12:00 bär det av. Ska bli så himla roligt att glida iväg och bara ha kul:)

Ungefär en kvart efter senaste blogginlägget ringde min läkare, Dr Brua Hamad. Han sjukskrev mig resten av Mars, På ett sätt är det väldigt skönt och på ett annat lite tråkigt.

Men jag gled in till Willys en stund ändå och tjötade lite med mina kära arbetskamrater, Jag saknar dom och jag tror faktiskt dom saknar mig;) En sak som är säker är att en viss praktikant definitivt saknar mig;) deet ni vilken bomb man släpper här på bloggen, hahaha. Vill ni ha detaljer så fråga:P

Pratade lite med Emma innan också! Alltid lika trevligt även om vi inte fick mkt sagt idag, Så man kan väl säga att vi har haft mer givande samtal. Men varje samtal räknas! och på sistone har vi varit väldigt duktiga på att tjöta med varandra.

Men nu kan jag erkänna att jag är lite trött, Kom hem för typ en kvart sen efter HV-SAIK och idag vann dom! 2-1 så lite lycka spred sig i kroppen. Trots att folk som står i klacken är rätt bra dumma i huvudet, Men det får vi ta mer om ngn annan gång för nu ska jag nog sova:)

Puss på Er!:)  Hörs på söndag:)


Och glöm inte Heja IFK! Älska IFK!



Fidde


Kommentarer
Postat av: Steeve

HAHA är de du som är Willys-älskaren elr? Låter som de i dina två senaste inlägg..Men de är najs vem gillar inte Willys liksom... Aja Är de hon Evelina som är efter dig elr??++?plus
Gott att Håve tog de idag iaf nu går de av bara farten..

Over and out
Steev0

2008-03-14 @ 01:31:27
Postat av: Emelie

Ja! jag följer jätte gärna med nån gång! :) Följde matchen på text-tv igår :P Hoppas du mår bättre!

2008-03-14 @ 09:21:32
URL: http://thelander.blogg.se
Postat av: Ema

JAG KOMMENTERAR: Bandynörd.
JAG KOMMENTERAR IGEN: Hockeynörd.
JAG KOMMENTERAR EN TREDJE GÅNG: Ha en galet rolig helg ;)

2008-03-14 @ 15:33:10
URL: http://aupairemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0