Great minds think alike!

Rubriken syftar på en intern grej mellan mig och bandystjärnan Sofia Bergström aka Sudd! Som vissa skåningar hade sagt sudd så gott snack;) Vi kom fram till många gemensama punkter hur vi står i livet osv..haha

Idag på morgonen dök Siv upp, en riktig klippa som arbetar som Distriktssköterska här i Anneberg, Hon va och gav mig en goer spruta som förhoppningsvis ska ta bort lite av smärtan för nu är det riktigt jobbigt. Inget vill fungera riktigt som det ska, Varje andetag är jobbigt att andas just nu. Men men det vänder väl. Börjar dock bli lite bitter på mitt såkallade liv just nu. Men jag vet ju att det vänder, Frågan är när?

Började kolla på film idag på morgonen men det går inget vidare har bara kommit 2h in i filmen som är 3:19. Tyska nazifilmer säger jag bara, Dom kan va bra och långa, och så kan dom va riktigt dåliga och långa. Vad Das boot är har jag inte kommit fram till än.

Börjar bli lite nanig nu igen, Blev ju som sagt lite för få timmars sömn inatt så man kanske ska ta o sova ngn timme?

Take care everybody!

Fiddelino


Kommentarer
Postat av: Jonnie

Du skriver så bra! Hoppas att du blir bättre så fort som möjligt! svensk pizza ååh :)

2008-03-12 @ 17:42:45
URL: http://ettarifrankrike.blogg.se
Postat av: bandystjärnan?

tror det blev lite fel där Fiddelino ;) Bandystjärna var la till o ta i :P
"Great minds think alike Sudoo"

2008-03-12 @ 17:53:39
Postat av: Fiddelino

Sudd dom målen du gjorde i vintras har gjort dig odödlig i bandyvärlden:) Helt otroligt snyggt ju;) A-laget nästa år. :P

2008-03-12 @ 18:15:49
Postat av: sudoo

hahahaha, tack ska du ha. Tveksamt..

2008-03-12 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0