GLAD PÅSK!

Shit vad fort tiden går alltså. Känns som om det var förra veckan som man tog studenten och stod o gapade och skrek på ett skitigt traktorsläp:P Men fasen va härligt den veckan var:) *Nostalgi*

Dagen har varit ganska händelserik för att vara mig just nu. Började med att jag åkte till Eksjö för att hjälpa Farmor och Farfar att handla, Men innan jag åkt från deras lägenhet hade farmor tvingat i mig frukost. Ett tips berätta inte för far/morföräldrar att man slutat äta frukost, det blir ett jäkla liv.

Sen åkte Farfar och jag till Konsum i Eksjö, men dom byggde om så dom kunde inte ta emot hans pantburkar. Så det var bara att vända igen och bege oss till *host* ICA*host*  Där vi fixade en del grejer, Som hundbajspåsar och ägg. Men grejen som jag faktiskt åkt till Eksjö för att fixa nämligen den beryktade drickabacken glömde vi i bilen. Det kom vi på när vi hade varit på Lidl för att köpa hans favoritöl. Så då fick vi åka till ytterligare en affär. Nämligen Hemköp. Så jag tror faktiskt att jag har varit i alla mataffärer i Eksjö idag. Ngn som kan komma på någon mer?

När vi väl hade handlat klart och fixat fick jag ett SMS av min chef Handav. Det stod kort och gott. Almenäs kl 12? Ni som har ätit på Almenäs vet att deras mat är fruktansvärt god, Då var klockan ungefär 11:40. Jag var som sagt i Eksjö så det blev lite stressigt.

Jag gled in på Willy:s ungefär 12:10 för det är så dyrt att får fortkörningsböter (tro mig jag veeeet) Så då packade vi in oss i min lilla Ford. Trodde faktiskt inte den skulle klara av att rulla iväg med både Hans och Fredrik i men ja till Almenäs kom vi iallafall:) Jag beställde dagens rätt som var Nötstek med Stektpotatis oh jäääklar va gott det va! Är fortfarande mätt:P

Sen gled jag in på Willy:s igen för tro det eller ej, Jag saknar min arbetsplats. Väl där retade jag Cilla lite försökte reta ML men det gick inte hon va redan sur som satan så jag lät bli. Sen kom ju Mini-wallini och han kan man inte låta bli att reta:P haha. Tro inte att jag är så himla hemsk nu för det är så det är på Willy:s! Sen tro det eller ej! så fick jag en Påskblomma av Bossman! Ganska fin faktiskt, Aj faan. Nu kom jag på en sak när jag skriver det här, jag har glömt att sätta blomman i vatten, mindre bra.

Jag började skriva det här inlägget för att önska alla nära o kära glad påsk så jaa GLAD PÅSK på Er:) Hoppas ni får en riktigt fin helg med god mat och kanske lite gott att dricka, jag vet att jag ska göra mitt bästa iallafall:)


Take care PUSS O KRÄM!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh ICA! ;) Jag har faktiskt varit på Willys idag:P himla fina frysar ni fått! Gillade dock inte att ni inte hade mina favvis extra-pastiller :P

2008-03-20 @ 19:22:26
URL: http://thelander.blogg.se
Postat av: Ema

GLAD PÅSK! Jag är hungrig. Heja ICA.

2008-03-20 @ 21:25:58
URL: http://aupairemma.blogg.se
Postat av: Fiddelino

Vadå heja ICA? Akta dig Emma.

2008-03-20 @ 22:52:14
Postat av: Jonnie

Glad påsk!! Ät en massa gott svenskt godis för mig :) :)

2008-03-21 @ 12:12:52
URL: http://ettarifrankrike.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0