Det blir aldrig som man tänkt sig!

Hejsaaan:)

Ja idag (läs igår, Blogg.se fungerade inte när jag skulle lägga upp inlägget första gången) har det ju som bekant varit Påskafton! Dagen började sent idag, Väldigt seent. Jag följde nämligen med Dennis igår och va fylletaxi! åkte från Anneberg vid två på morgonen och vi var inte hemma här igen förrän runt 5. Så jag var ganska trött. Drog mig upp och vi åkte till min kära storebror Mattias, Eller det är nog mest hans dotter Alice som jag har kär:) Så himla go unge! Vi lämnade ett påskägg hos henne och en och annan boll sparkades också!


Efter det så drog vi till Farmor för Påskmiddag, Jag kände att jag började må konstigt, Riktigt konstigt. Så jag åt lite fort sen däckade jag i Farmors säng. Ville liksom inte tänka på det riktigt. Sov sen i ungefär 3 timmar tills Morsan väckte mig och vi skulle dra hem.


Kommer hem slänger mig i duschen och börjar fixa lite eftersom vi skulle ha lite tacokväll hemma hos oss. När dom börjar dyka upp så tar jag första ölen och försöker komma igång lite. Men efter en stund mår jag riktigt dåligt så jag tänker lika bra att kolla om man har feber, Och vad har man? Jooo förbannade jävla feber. Inte nog med att man ska ha så ont i lederna att man knappt kan tänka utan man ska dras med 40 graders feber me. *Men jag är inte bitter*


Bobo va som vanligt på ett jäkla festhumör och drog i sig Cider efter cider, Han började bli ganska laddad, Jag var ganska väck pga febern så jag låg mest i soffan o kollade på när dom andra tre spelade Guitarr Hero.

Samtidigt börjar Bobo bli VÄLDIGT full:P han har inte riktigt kontroll och kryper runt på golvet och leker katt osv:P Vi börjar liksom tröttna lite på honom och han blir tjurig och går ut:P Sen såg vi inte honom på kanske en halvtimme. Sen glider han in igen och säger att han ska på fest hos Kristian Andersson, Oh gött tänkte vi:P Sen länsade han mitt ölförråd och försvann! hahaha. Han kan han:P


Nu har väl klockan börjat närma sig Elva kanske och jag vågar faktiskt dra i mig lite värktabletter för då hade nog den enda ölen jag lyckats få i mig slutat att verka. Så jag börjar faktiskt kvickna till och vi börjar kolla på Lock Stock, and two smoking barrels! Riktigt bra film, Ja menar Vinnie Jones! Vilken kung!


Så just nu kan jag säga att det blev en ganska bra kväll ändå! och riktigt kul att träffa tex Emelie och Jocke igen för det blir inte så ofta sen skolan slutade! Vi ska väl försöka träffas lite oftare tycker jag för när vi väl börjar tjöta med varandra tar det aldrig slut!:P Synd bara att inte fler från klassen är med!


Men nuuu ska jag ta och sova innan febern börjar krypa på igen!

Ha de bra allihop! Take Care, Puss and Kraem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0